Noo inspiration

Fick ett ryck och började städa lite på rummet för att få lite ordning på min tillvaro och för att kanske hitta lite inspiration. Bytte lakan och fyllde upp med kallt/varmt vatten i badkaret. Låg kanske där en timme och första halvtimme tänkte jag på det allmänna rummet som jag absolut inte hittar nån inspiration till (jag går under!) och andra halvtimmen låg jag och läste nya glamour. Fick i alla fall lite klarare tankar men värst mycke inspiration fick jag inte. Men jag får hoppas att jag drömmer om hur jag ska göra mitt allmänna rum. Vet inte hur djupt jag kan gå?!

Kan också meddela att jag har syndat nått enormt idag. Men stressen tog övertaget och sötsugen likaså. Kände mig tvungen att ha lite choklad när jag skulle plugga. Men nu är det slut med det! Och jag menar det! På torsdag blir det träning igen och då ska jag köpa kort också. Så nästa vecka blir det träning varje dag... nästan.

Och om jag inte kommer på något till det allmänna rummet så går jag verkligen under. Jag känner mig extremt låst! BLÄ! Är det bara jag som känner det på detta viset?

Nu ska jag sova och säkert drömma massa mardrömmar om detta allmänna rum... <3



Om livet bara kunde vara en himlans lång fest!

Och i morgon går jorden tydligen under också, enligt expressen... Ja då behöver jag kanske inte hitta på nått allmänt rum.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback