Nytt liv i morgon

I morgon börjar mitt så kallade nya liv. Ska börja träna!

Fördelar med min träning:

1. Jag kan köpa jeans med liten storlek och se snygg i dem (längtar mest till det)
2. Hela jag kommer att lysa ^^
3. Självkänslan kommer att öka
4. Förhoppningsvis kommer jag att bli gladare och piggare
5. Snyggare

Nackdelar med min träning

1. Mindre tid till att se på teve typ ^^

Vill se resultat till julen. Om inte, slutar jag att träna.

Jag är verkligen i behov av en kille just nu. Helst ska han kunna sjunga och finnas där för mig. Oh alla dessa krav ^^.

Läs i stället ett brev som Oscar Wilde skrev till sin fru

"Min kära och älskade, Här är jag, och du vid Antipoderna. Ack, hemska öde som hindrar våra läppar från att mötas i en kyss trots att våra själar är förenade. Vad kan jag säga dig i ett brev? Tyvärr inget av det jag vill säga dig. Gudarnas bud till varandra färdas inte med penna och bläck och även om du vore här skulle du inte kännas mer verklig: för jag kan känna dina fingrar i mitt hår, och din kind stryka mot min. Luften är full av tonerna av din röst, min kropp och min själ verkar inte längre tillhöra mig utan ha smält samman med dig i en utsökt extas. Jag känner mig inte hel utan dig. Din för evigt, Oscar.

 

Den understrukta meningen gillar jag mest <3

 


Kommentarer
Tess säger:

Du har väl inte glömt att delta gärna i min smyckestävling!

Givetvis är det gratis!



Kika in bloggen för mer info.

2008-09-07 | 23:13:40
Bloggadress: http://egowar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback