Pantalamera

Sitter och ser på outsiders med Stina. I dag har jag inte känt mig på topp direkt. Men har i alla fall försökt hålla humöret uppe. Jag tänker alldeles för mycket på allting. Just nu saknar jag Ale nått så enormt mycket. Var härligt att komma hem till Stina och ta en promenad längs älven i alla fall. För annars har jag bara gått på stan (pain in my foot) mest hela dagen med Keri och Sara :D Skulle försöka hitta ett par jeans på slutet men nej inte ett par jeans förens jag gått ner till size 36. I morgon blir det att gå upp klockan 6 och gå ut och springa. Sen ska jag nog börja träna på träningscenter vid universitetet. Jag har helt enkelt bestämt mig nu. Träna träna träna!

Olivia jag viiiill ha dig här hos mig :( <3


Kommentarer
Olivia säger:

saknar er jättemycke=/ måste komma ner nån dag=)

2008-09-02 | 21:33:50
Sofie säger:

Ja det får du göra :D <3

2008-09-02 | 21:44:26
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback