Take me down to earth

Har precis lagt mig i sängen med nyborstade gaddar, härligt härligt. I dag har jag haft två lektioner som båda var enormt långa. Började med textil i dag, inte så värst kul kanske. Hoppas det blir bättre! Sen kom Saras shopping lycka :D Hur kan det vara möjligt att bli glad över någons annans shoppinglycka? Hon köpte skit snygga skor inne på Bianco, tooo die for. Ja sen åkte jag hem och började städa och då kom Stina hem och då satte vi på Poets i stereon och städade vidare. Och jag har bestämt mig för att köpa en till klädstång att ha på andra sidan, mittemot den klädstången jag har. För det ser så tomt ut i mitt rum just nu. Men men ^^ mycket annat jag vill ha också. Skulle tex inte säga nej till lite nya kläder höhö. Men ärligt talat så hittar jag ingenting jag vill ha. Kanske att jag skulle vilja ha en stor stickad kofta men inget annat. Men i alla fall efter städningen så var hela lägenheten skinande rent. Och då ringer Jocke och säger att han har krockat med bilen :O Så han kom till lägenheten och bjöd på glass ^^. Usch jag tycker att det är så onödiga summor på allt som har med bilar att göra. Jag ska aldrig köpa bil. Ja och sen så såg vi på Ondskan. ÄLSKAR den filmen. Nej nu ska jag sova blir en lång dag i morgon.



Härliga bilder på mig jag vet! Osminkad och härlig ^^

Men men PUSS på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback