Tröttis som en mörtis

Är trött men det är ju inte konstigt när när klockan är strax efter 7. Kom på igår att jag måste färga håret, hela håret också. Och en klipp är jag i desperat behov av, om inte Emma har tid snart ger jag kökssaxen till Stina ^^ Blir nog typ samma resultat ;) Jag har fortfarande ont i magen sens i går men jag tror att det beror på att jag är stressad... stackars Stina.

Jag vill hinna träna den här veckan :( MÅSSSTE MÅSSSTE!

Stina vad bokade du på onsdag?

Mamma nu har jag bestämt mig var och vad jag ska beställa för jacka (: Måste beställa innan den 7 september också, för då får man 20 procent :D

Haha va kul jag är med mina små meddelande ^^

Ja och vad ska ni göra till helgen? Jag är i Karlstad hela helgen, helt själv tror jag, Kom hit vettja :D

Kramiiiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback