Utbränd

Jag är för trött för att orka skriva blogg. Känner mig utbränd, för jag orkar verkligen ingenting. Fast det kan vara att jag har börjat och tränat och att det har varit mycket i skolan. Åh ni skulle kännas hur det känns att röra mina armar över tandgentbordet, AJ. Något som tär på mig är att jag har glömt min halsduk hos Stina också. För det var där jag befann mig i går kväll. Olivia var där också. Blev mycket tv tittande. Jag hoppas på att åka och hämta min väska på ica pärlan i dag, hoppas som fan på det! Kanske att jag blir lite gladare av det... Nej nu vet jag inte alls vad jag ska göra. Ingenting hoppas jag på för jag är allt för trött för något. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback