Vill inte ha kyla!

Sitter på matten nu och jag mår inte allt så bra just nu men va fan jag har väl pms eller nått sånt. Mina symtomer tyder på psm. Men asså nu tror jag det blir hemfärd i morgon för Keri ska till Göteborg och grejer. Jag som verkligen ville ha tårta :( Men jaja jag får se hur jag gör. Jag måste ha en vinterjacka, för jag avlider typ. ÅH massa klag. Men ja som sagt PMS. Kanske mår bättre när jag fått min nya väska och fått rota i pappas garderob efter en varm stor jävla tröja. Jag villllll ha VÅR! Ja menar det verkligen. Jag vill inte ha vinter!

Nu blir det matte! PUSS

Kommentarer
Olivia säger:

vill heller inte ha vinter..är så kallt=/

2008-09-18 | 13:38:58
Sofie säger:

Ja BURR!

2008-09-18 | 13:43:08
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback