3 april



GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS

Jag minns det som igår när jag låg i min moders famn på bb och hälsade på nyfödda Olivia. Då var jag helt ovetande om vad jag gav mig in på. Men nu är jag glad för att jag inte valde en annan väg. Får nästan en tår i ögat här, hur har du kunnat bli så stor, Fast du når ändå inte upp till mina höjder ^^. Nej nu svamlar jag. Men i alla fall, Vi har varit vänner i 18 år nu och jag tror nog vi klarar några år till. Citerar ifrån mitt ett års kort från dig "-Vägen till en vän är aldrig lång" Så sant så sant. Finns alltid här för dig. Du finns alltid där för mig. Vet inte ens om jag hälsade på dig på bb men vi kan ju låtsas hehe, Ha en alldeles underbar dag min vän! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback