Amaaaaaaaaaaaaziiiing graaaaaace

Är på flumm humör. Tänker på hur jag förstorar upp allting hela tiden. Kanske gör jag det för att mitt liv ska bli lite mer spännande. HAHA. I dag har hela klassen varit och ridit i ulvsby, gick det bra eller? Fick en häst som helst ville gå hem. Det spelade ingenroll hur bestämd jag var. Har rörde sig inte en meter. Kemin stämde nog inte för när andra red honom gick det bra haha. Vi gick av på norren när vi var klar med vår resa, självklart möts jag och Sara av några killar vi verkligen inte ville se haha. Härliga tider. Sen drog vi hem till mig och duschade och skyndade oss ner till älven med ett täcke för att insupa det sista av solen. Annars har jag bara suttit och väntat på att Stina ska komma hem och "pluggat". I morgon har jag planer för att träffa Olivia i Hagfors gå och äta någonstans och prata. Sen på lördag åker jag tillbaka till Karlstad och träffar Keri och Sara. Blir bio och mys. Alltså ingen utgång denna helg. Kanske blir en spontanutgång det vet man aldrig. Nästa helg valkas det fest i alla fall. Solen göööör mig lycklig. PUUUSSSS

Kommentarer
Keri säger:

Ja, men nästa helg ska de blir fest som fan! Jag räknar med er på min födelsedag! Men på lördag, kan vi ses under dagen för på kvällen ska de komma folk från norge hit.

2009-04-24 | 15:05:02
Sofie säger:

Jag vet inte om det går, hade ju tänkt oss bio på kvällen. Måste hinna umgås med både mamma och pappa. Pappa i morgon alltså. Men självklart ska vi festa med dig på din födelsedag! :D

2009-04-24 | 17:28:19
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback