Är det redan för sent?

Jag skriker rakt ut nu för NUU vill jag bli frisk! Sitter här och är partypepp så in i norden. Vill insupa nya intryck och influenser nunununu. I'm gonna daaance with somebody. I'm falling iiiin löööv ja ni förstår min pepp va? Har nyss duschat så jag är lite piggare. Tänkte att jag följer med mamma till Ikea för att testa om jag orkar. Sen kommer jag vara allmänt död efter det men jag ska börja att trotsa denna förkylning. Olivia fyller år i morgon liksom! HALLÅ! Shopping sug har jag också. Men ska nog börja med att betala mina nya skor hehe.




Detta var en rolig kväll vill jag minnas ;)

Keri jag saknar tiden med dig <3

Kommentarer
Keri säger:

Är hemma hela lovet. Ses, Supa? (: <33

2009-04-02 | 18:45:59
Sofie säger:

Gud va härligt! :D Ja det tycker jag verkligen! <3

2009-04-02 | 23:16:25
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback