Biiiiiiiihååååååloooooor

Nu har jag varit sjuk i nästan 3 veckor så i dag gick jag till vårdcentralen och fick mig medicin emot bihålsinflammation så nu hoppas jag att jag tillfrisknar inom några dagar. Hela söndagen så låg jag och Sara i någon slags koma i hennes lägenhet på norrstrand. Hela stan känns död ändå så det spelar ingen roll. Jag har haft så enorm ont i huvudet, men nu hoppas jag verkligen att det försvinner så att jag kan känna mig levande igen. Emma tittade förbi förut och vi käkade nachos och såg på 6 points, vet inte hur många ggr vi har sett den.. gud. Men det är så där härligt när man har rutiner i sin vänskap hihi.

Nej nu ska jag kurera mig.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback