First day of my life

Sitter i mammas lägenhet. Var en gråtig morgon. Vill inte extistera ibland. För jobbigt. Känns som att ingen förstår. Förstår inte så mycket själv heller. Vill bara fly fältet eller få visa ord av Sara. Vet inte vad jag vill. Eller jo det vet jag. Flytta fram tiden ett år så att jag får komma till New York. Eller 15 år då jag bor med min underbara man i ett främmande land och det finns finns ingenting som kan skilja oss åt. Ja något sånt. Ge mig någon att vara förälskad i som jag kan finna en trygghet i. Känner för att lämna "mitt gamla" liv åt sidan för ett tag. Vara lycklig lycklig hela tiden.

I morgon ska jag ha kul och träffa underbara vänner!
Längtar som aldrig förr.


Sitter i mammas nya soffa med Lars Lerin på väggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback