Godmorgon!

Har just gjort nationella i engelska, blev lite väl kort text kanske men fick inte till mer text.

I dag vill jag att det ska gå fort sen blir det hem och storstäda tror jag och kolla efter tvätttid. Känns som att hela klädkammaren är i misär. Förlåt Stina! Saknar min älskade Stina också. Hann inte se dig något i går eftersom du sov eller inte var hemma?! Vågade inte kolla in i ditt rum hihi.

Är så där kär i kärleken nu förtiden. Jävla sepe vår när alla går ikring och håller hand.

Vore jag vem som helst skulle jag skriva om hur det känns att stå på tå när man pussar någon som man tycker himla mycket om. Jag skulle kunna berätta om hur det är att se på film och inte minnas handlingen för att något annat är viktigare. Hur en vante som alltid varit för stor plötsligt är precis lagom därför att en till hand tar upp plats.

Men jag är inte vem som helst.

Självklart en text ifrån http://kandutankadigattalskamig.blogspot.com/

Faaaaaan va allt kan vara jobbigt i bland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback