Helgen

Fredag - Olivia kom hit för att fira sin födelsedag, jag var fortfarande inte så pigg men vi drack lite vin och lyssnade på musik. Sen åkte till Score och drack en cider sen frossade vi choklad, de andra stannade kvar i lägenheten och när vi kom tillbaka var det lite folk här. Tänkte dra vidare sen men jag stannade hemma och pratade kärlek med Anne. Rätt trevlig kväll.

Lördag - Pannkakskalas på morgonen, massa pannkakor blev det. Sen så kom Emma hit när alla andra avlägsnat sig och vi chillidillade sen drog vi till Sara på Norren och där satt vi ute med filtar och myste ibrist på annat haha. Sen kom Klas och Niklas förbi. Lite trevligt sådär. Vi följde med på en fest där Stina befann sig men vi gick rätt snart därifrån. Fulla människor är inte alltid så roliga när man själv är nykter. Så i stället gick vi och gungade och klättrade i klätterställningar haha. Sen hittade vi en kundvagn som vi skjutsade runt Emma i. Riktigt så där barnslig kväll hade vi, länge sen alltså. Sen såg vi på film hos Saris och sen sov vi. En perfekt chillidill kväll. Gud va barnsligt det låter när man skriver det så här haha. Men jag kan säga att jag kom aldrig upp i klätterställningen, bara lite haha.

Söndag -
Åkte hem med Stina på morgonen, hon sov hos.... ja en person haha. Ja sen så åt jag en gigantisk frukost. Mycket härligt vill jag säga. Vet dock inte vad jag ska äta sen för har nada mat. Och Stina sover och jag vill inte gå sjäälv och handla. Nej nu ska jag tvätta i handfatet. Sov när vi hade tvätttid i går haha.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback