Hos dig är jag underbar

Rolig dag med Sara, vi köpte badminton set och såpbubblor och slog oss ner med massa filtar i en park. Tog för oss av solen och njöt. Blev dock väldigt kallt efter ett tag. Efter denna dag ska jag aldrig mer äta tre måltider i alla fall. Hatar mat haha. Känner mig enormt lat och jag får verkligen ingenting gjort om dagarna. Borde liksom ta tag i allt men jag känner mig helt handlings förlamad. Händer för mycket och för lite. Problem jag vet. Orkar inte ens skriva ut ett dokument. Känner mig för mätt för att röra mig. Ligger nerbäddad ny badad med datorn i knät liksom. Ja jaa får väl ta tag i mig själv i morgon eller något.

Emma jag finns här för dig alltid <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback