In da school

Sitter här och är mätt har nyss krängt en skomakarlåda hähä vad det är har jag ingen aning om. Var mysigt med sova över mys hemma hos Emma igår. Stina joinade också så det blev extra mys. Vi somnade till masjävlar. Vad jag tycker om den filmen vet jag inte riktigt. Känner igen mig lite men inte lika överdrivet. Nu har jag ingen hel familj i Sunnemo längre så det kommer nog inte kännas likadant som jag trodde att jag skulle känna i framtiden. Fast kanske när man åker till "city" i Sunnemo. Konsum alltså ;) så känner man igen människor och att de känner igen mig.

Ska måla kroki i dag alltså en naken människa. Åsa sa att det skulle vara en kvinna som heter Sara. Trevligt jobb hon har tycker jag. Kan både bli intressant och pinsamt. Höhö.

Känner för att skriva något meningsfullt men har för mycket i skolan att tänka på. Även fast det inte händer så mycket från min sida dock. Men snart borde det hända något.

Vill bli käääär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback