Le Loup a Biche Er Le Chevalier

Sara lämnade nyss lägenheten, vi har haft en plugg/vräkt i oss onyttiga saker/hockey/mys kväll. Passade ypperligt dagen innan lovet :) I morgon åker jag till pappa i Sunnemo och sen på fredag åker jag till mamma och moster i Hagfors. Emma är pepp på en utgång i Hagfors på fredag haha jag vet inte jag. Men det kan säkert bli kul. På lördag bär det hemmåt till Karlstaden. En utgång på påsk känns som ett självklart val, ska träffa älskade, saknade Keri också. Sen vad jag ska göra under veckan är helt oklart, men det blir säkert något roligt äventyr. Stina åker till sälen och har det härligt, lite avis är jag. Fick ett sms av henne förut och jag tror hon har kul, hoppas det i alla fall! Hihi. Nu ska jag sova och inte försöka tänka så mycket utan bara fortsätta med det jag håller på med (: Vad nu det är.


Kommentarer
Keri säger:

Party! Ska bara hitta mej något att klunka bara :D

2009-04-09 | 20:52:46
Bloggadress: http://polkaglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback