Najt

Varför går jag i kring och saknar en person som gjorde mig så jävla ont? Som får mig att inte kunna sova om nätterna? Och som får mig att inte vilja tänka klart? Allt jag vill är att du ska försvinna ut ur mitt tänkande. Helst i natt.

Efter skolan tillbringade jag hela dagen hemma hos Emma med Sara, vi såg på Hundtricket och myste. Sen gick vi på bio, 17 again hette filmen. En riktigt mysig film faktiskt. Sen tog jag och Sara bussen hem och Emma gick hem till Herrhagen precis lägligt när det började regna. Skönt att åka buss då faktiskt. När Sara gick av gick jag riktigt in i musikens värld, är det inte härligt att lyssna på musik i bussen och titta ut på gatbelysningen och se regnet smattra utanför? För det tycker jag!

Nej nu ska lilla jag sova <3



Buy me happiness snälla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback