Redo

Jag har aldrig känt mig så redo som jag känner mig nu. Det har varit ett jobbigt år för mig och nej jag vill inte fly bort allting jobbigt. Utan jag vill ordna upp allting. Bli klar. Få betyg. Jag vill lämna Karlstad. Vill åka till New York. Få en riktigt bra utbildning. Jag vill kalla mig själv vid något. Inrednings arkitekt. Designer. Stylist. Nått. Men det är ett år kvar. Ett helt jävla år. Jag försöker att göra allting för att nutiden ska bli så bra som möjligt. Men det har helt enkelt varit för mycket ett bra tag nu. Trött på slentrianen. Hela tiden samma sak om och om igen. Fast i bland kan jag känna att det händer för mycket i mitt liv och visst det gör det men nu har allt det där blivit till en vana. Fast visst om en vecka eller till och med nu i veckan kommer jag säkert att ha hittat på något helt nytt. Testat något helt nytt. Det är väl bara att leva vidare och vänta och tråna efter det man vill ha. Så är det hela tiden. Vill känna att jag har något att leva för. Vill ha någon att leva för.

Kommentarer
elin säger:

Känner precis som du!

2009-04-21 | 20:31:38
Bloggadress: http://strandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback