The times when I'm with you

Blev hämtad av mamma i Karlstad i dag. Skönt att säga till vad jag vill äta, när jag vill äta och ha toapapper. En fördel om man är förkyld liksom. Mamma gick nyss och la sig och här sitter jag i mammas alldeles förstora nattlinne med rosa/svarta/vita ränder på. Känner mig lite som Pippi. Känner att penicillinen hjälper huvudvärken fast jag får grymt ont i magen av dem, men det är det värt. Lyssnar på partymusik och längtar mig framåt i livet.. åh! När vi åkte till Hagfors i från Karlstad så passerar vi mitt älskade Sprakberg, mitt älskade Sunnemo och det kändes i hjärtat vill jag säga. Visst pappa bor kvar där men det är något visst med att vi "familjen" bodde där. Men i morgon ska jag i alla fall dit, till mitt Sprakberg. Gosa med djuren och kolla på skogen. Sen på kvällen skulle mamma bjuda pappa på mat här i Hagfors, bra att de kan umgås som vänner. Sen på torsdag drar jag till Karlstad i hopp om att jag blivit frisk. Olivia lånar min och Stinas lägenhet denna kväll faktiskt med tre killar. Hoppas de sköter stället ;) Allt från mig hoppas ni mår bra!


Bild http://www.knighttcat.com/

Kommentarer
Anonym säger:

Lägenheten står kvar! Tack för att vi fick låna den=D lämnade lite mat åt er oxå

2009-04-15 | 20:05:42
Olivia säger:

Lägenheten står kvar! Tack för att vi fick låna den=D lämnade lite mat åt er oxå

2009-04-15 | 20:05:58
Sofie säger:

Så bra :D Gött! haha

2009-04-16 | 14:32:45
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback