Bussfärd

Sitter och lyssnar på musik och har allmänt tråkigt när jag färdas genom skogarna, men är ungefär en halvtimme kvar så jag borde stå ut. Syster ska bjuda på strips och kassler ikväll och det duger alldeled utmärkt för mig. Hoppas på efterrätt också hihi. Ska nog ta mig en smörgås direkt när jag kommer fram också, vrålhungrig är vad jag är.

I dag: Umgås med syster, äta gott och ta hand om djuren
Onsdag: Ta en lång promenad med hundarna, se winnerbäck filmen med Marcus och äta mat
Torsdag: Ännu okänt men leka med Sara hoppas jag
Fredag: Utgång och kanske något annat skojj
Lördag: Kräftskiva hemma hos Ebba med hatt och ståhej!
Söndag: Mysdag. Bakisdag. Döden dag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback