Coming Of Age

Godmorgon!
Behövde verkligen sömn denna natt och det fick jag. Även fast jag fick ett erbjudande som var väldigt svårt att tacka nej till hihi. I dag blir det att tvätta, även fast jag känner på mig att jag har missat tvätttiden. Har ingen aning om när den börjar. Strålande väder är det i dag också... härligt. Men vet inte om jag orkar ta vara på det i dag. Stina kommer förhoppningsvis ner till Karlstad i afton. Det är nice. Nej men nu ska jag springa ner och kolla när tvättiden var, har en hel ikea kasse som behöver tvättas. Adjö.



Denna bild sammanfattar lite av måndagskvällens bestyr haha. Blomman gav jag Sara och hon fixade vatten till den på burgerking haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback