Filmis dag

Vaknade sent och gick hem och gjorde kyckling och couscous. Sen kom Sara Keri och Stefan och vi glodde på film hela dagen/kvällen. En härlig sunk dag, i alla fall för min del. Orkade inte duscha ;)... gick och hämtade mig smörgås för Sara skrev till mig att det var lättare att somna om man var mätt haha. Vill vakna relativt sent i morgon för vi tänkte börja förfesta tiiidigt. Vi har varit törstiga allt för många dagar nu jag och mina vänner, denna vecka slår inte förra veckan om man säger så haha. Kom och tänka på att jag beställde en bok för ett tag sen och den har ännu inte kommit, så jag skickade iväg ett mail till bokus. Hatar när saker och ting ska grångla. Men annars mår jag toppen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback