Smells Like Teen Spirit

Hallå!
I dag har jag bara degat runt med Emma och Sara, ätit gratis pizza som Sara fixade haha ;), sett på film och varit allmänt bakis. Ska snart gå och inta kudden, för det verkar som att Stina inte kommer hem så jag har ingen anledning till att vara vaken. I går spårade det som vanligt haha. Hade sjukt kul inne i dimman med mina underbara vänner. Vaknade upp brevid Sara med trasiga leggings och med det menar jag inte ett litet hål utan hela låret stack fram haha och ritat med svart spritpenna överhela kroppen haha. För det är ju verkligen jätte kul att rita på folk som sover ;) Det stod blandannat gorbys, gurka, hej, du är söt fast trött, penis, jag sover. Ja gud jag hade verkligen överallt haha. Men nu är det borta i alla fall. Skulle vara roligt att ha bilder ifrån aftonen så Olivia send me some. Måste ju visa upp Emma i cheerleding dräkt haha.



Don't let the imaginary person in your head
keep you from loving the real one right in front of you


Kommentarer
Emma säger:

Nej, de ska du inte göra!!!!

2009-08-03 | 18:45:58
karinnn säger:

underbar bild

2009-08-06 | 00:36:56
Bloggadress: http://4ebloggen.blogspot.com
Sofie säger:

Ja visst är den! (:

2009-08-06 | 17:12:20
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback