2009/2010

Har tråkigt, ska tappa upp ett bad tror jag och tända mitt nya ljus som jag köpte på Lyllo i haga. Svindyrt var det, men jag har haft det förut så jag vet att det är värt det ;) Sen kanske kanske svida om till något festligare än svarta mjukisar som jag har på mig just nu. Nej nu ska jag bada, eller kanske se klart på thats 70's show. Hm.. sen väcka Stina!

har det här året varit bättre eller sämre än förra året -  Det bästa på länge tror jag
har du förlorat en vän – Nej det tror jag inte, men jag har saknat en massa
hur många har du varit tillsammans med 09 -  1
vilka i så fall -  Marcus
är du tillsammans med någon av dom nu - Nej
har du gjort något du ångrar -  Är väldans bra på sådant
har du fått nya vänner 09 – Ja det tror jag
hur ska du fira nyåret -  Glad och full med de bästa vännerna man kan ha
vad kommer du sakna från 09 – Mycket, sommaren, den galna våren...
vad har du spenderat mest pengar på? - Alkohol och materiella saker
har du slagits med någon – Jag har tydligen knuffat Sara en massa gånger en gång på fyllan. Förlåt älskling!
vem av dina kompisar har du umgåtts minst med under 09 – Olivia :(
har du råkat ut för någon olycka 09 -  Hm.. nej men en infektion i benet
vad vill du ha med dig från året 09 -  All kärlek ifrån mina vänner vill jag alltid bära med mig
vilken låt påminner dig om året 09 – Time to pretend, barn av vår tid, vem vet, jag är en vampyr
året 2010 ska – Bli bättre än bäst, och allt tungt som jag bär på ska bort bort bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback