All I want for christmas is you

I dag fick jag reda på att min älskade katt Pelle, han som har funnits med mig i nästan hela mitt liv, han som värmt mig i sängen under min uppväxt har lämnat oss. Jag kan inte riktigt förstå det just nu. Någonstans inom mig känner jag att det var bäst för honom, att där han är nu har han det mycket bättre än han har haft det på sistone. Den tanken får mig att inte känna mig lika ledsen. Han blev nästan 15 år gammal och det har aldrig funnits någon bättre katt.

Men som sagt jag orkar inte vara ledsen just nu.

I morgon åker jag äntligen till Karlstad och då ska det inte gå lugnt till. Inte för min del i alla fall. Gindrinkarna ska flöda och vinaren ska tömmas. Men först hade jag tänk städa hela lägenheten, varenda list, varenda hörn. Sen ska jag och mitt ekipage våldgästa Sara och krama sönder henne när hon anländer. Dansa på hennes barstolar och vräka i oss tårta. Mina vänner jag har sådana planer, ni skulle bara veta. Nej nu ska jag gå ner och vara social mot min fader. Hoppas ni har haft en härlig dag :)


Jag skulle typ döda för den där outfiten, speciellt klänningen! På lördag ska jag slänga mig ut i affärerna bakis som ett as och leta upp den perfekta nyårsklänningen... Råkade shoppa lite på nätet förut också, känner mig farlig just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback