California stars

Fick julmat i dag haha, vilken tur har inte jag. Fick min julskinka och lax hihi. Nu ska jag alldeles strax sova i en timme, är helt slut och i morgon ska jag göra en massa viktiga grejer så försöker få så mycket sömn som möjligt. Hade tänkt att ta en promenad med min kära vän Emma men jag orkar verkligen inte. I morgon ska det fixas tyg och grejer, är pepp på att börja sy nu. Har ju hela treveckor på mig att sy, borde nästan bli klar med alla klänningar då faktiskt. Jaja.

Hur är det annars med mig själv då? Just nu tänker jag inte, utan jag bara gör saker. Kommer säkerligen slå tillbaka på mig. Men just nu orkar jag verkligen inte tänka på konsekvenser. Utan jag bara flyter på.. Kanske är bäst så liksom.



Emil tjatade på att få lyssna på den här låten och nu tycker jag faktiskt att den är bra.. Fin låt att somna till :)

California stars

I'd like to rest my heavy head tonight
On a bed of California stars
I'd like to lay my weary bones tonight
On a bed of California stars

I'd love to feel
Your hand touching mine
And tell me why
I must keep working on
Yes I'd give my life
To lay my head tonight on a bed
Of California stars

I'd like to dream
My troubles all away
On a bed of California stars


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback