Dansa i neon

Hejsan hoppsan! Ligger i sängen brevid Sara just nu, små pratar och har mensvärk i symbios. I dag har jag varit på sjukhuset, har bara ett besök kvar nu faktiskt. Sen stan med Sara och Stina. Fast Stina åkte hem pga pengabrist haha. Gick sjukt länge, hittade ingenting, pratade med en massa folk som vi kände, käkade kinamat, hittade lite grejer. Sen åkte vi till bergvik och strosade runt. Hittade några grejer som har potential till nyår, hoppas att mitt paket kommer i morgon eller något, annars är jag körd. Sara köpte porrskor och jag köpte sexig bh. Sara köpte en sparkdräkt och jag köpte ett kors. Fatta snygga vi kommer vara på nyår ;) I morgon har jag noll planer, så ska försöka kolla tvättid och sen leka med Sara lite senare (kanske åka stjärtlapp) för hon har dejt på stan på morgonen. Nej nu ska vi lägga oss i fosterställning, godnatt. Puss på er!



HAHA jag viker mig av skratt, jag och Sara i tvåan. Tur att vi har någon skam i kroppen idag i alla fall haha eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback