I Want It All

Jävla bingolotto, orkar inte. Denna eftermiddag har jag haft en massa panik här hos mamma. Så nu har jag bestämt mig för att bli hollywoodfru för jag klarar inte göra arbetsprover tills den 15 januari + projektarbete och allt annat på det. Jobb till hösten eller hollywoodfru får det bli. Skola får det bli 2011. Fast jag ska inte tänka på detta nu... I morgon är det julafton. Blir nog den sista gången jag får se pappa på över en månad eftersom han åker bort :(. Är lite arg på att inga affärer är öppna på juldagen heller, hade velat shoppa lite. Funnar dock på att beställa ifrån nätet, lite grejer tills nyår.. Nej nu bara babblar jag, men är så sjukt uttråkad. Målade klart förut också så nu har jag absolut ingenting att göra förutom att dricka vin framför jävla bingolotto. Jag hatar bingolotto! BAAAAAAH! Skulle behöva gå ut och ta en joggingtur eller typ köra ett spinningpass. Pumpa ur all energi. På fredag vet jag i alla fall två som kommer vara hyper!

GoD jUl



Gillar inte att visa upp saker, så det får bli en liten bild ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback