Growing up

Drog till ankan i går i alla fall, var ju egentligen inte så pepp men det blev som det blev. Jacks n jokers hade release någonting och spelade. Några öl senare drog vi på efterfest med bandet, där vi röjde runt. Jag och Sara gick direkt till skolan efter efterfesten. Hela dagen har vi varit döa, var på sjukhuset också.. trevligt. Och nu sitter jag här hemma, har precis ätit vitvins/saffran soppa med kräftstjärtar. Mår illa. Stina borde komma hem snartis faktiskt.. Baa måste plugga sen. Nej nu ska jag sova lite i soffan.. mm aa det ska jag.


Fina Tina, Stina och Mirjam :)


Babes!




Ellie :)


Det skaver och skriker
och jag är så jävla trött.
Jag har målat fjärilar och blommor och lyckliga
barn och röda stugor med vita knutar.
Men mitt hjärta hoppar fortfarande i otakt.


Jag är trött på att vara min kropp.
Ha min kropp som vapen.
Presentera mig genom min kropp
använda min kropp för att bli ihågkommen.
Det är så mycket lättare att låta dem
röra vid min kropp än vid mitt hjärta.

Kommentarer
elin säger:

diggar att ni kom till skolan från efterfesten ;) haha

2009-12-03 | 20:22:47
Bloggadress: http://strandan.blogg.se/
Sofie säger:

Ja men eller hur ;)

2009-12-03 | 21:48:39
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback