En bok om kärlek

Jag vill vara kär! Jag vill ha någon att vakna bredvid på morgonen. Jag vill dra mina fingrar genom någons hår. Jag vill kyssas utanför en klubb och åka hem alldeles för tidigt en lördagskväll bara för att man inte kan vänta på att slita kläderna av varandra. Jag vill ha någon som får mig att skratta under tisdagsmiddagen. Någon som bär hem mig en sen lördagsnatt efter alldeles för många drinkar och alldeles för höga skor. Någon som ger mig nackspärr för att jag måste stå på tå för att kunna kyssa honom. Någon att bry sig om.

Jag såg precis en bild från igår på en killkompis till mig och hans nya flicka. När han presenterade mig för henne förvandlades hela ansiktet till ett leende och det lös så mycket kärlek i hans ögon att jag fick rysningar. Han var så stolt, som om han ville visa upp henne för hela världen. På bilden har han samma leende och ögonen är lika lysande. Och det är så jävla fint att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Två människor som träffas och vågar trots att det kan vara läskigt. Som blir förälskade och släpper alla känslor och är så lyckliga att de aldrig kan sluta skratta. Som aldrig kan sluta hålla varandra i handen eller pussa varandra på munnen (eller kinden eller pannan eller axeln). När allt är nytt och spännande och framför allt sanslöst roligt.

Åh vad jag vill ha den här boken! Om någon känner för att ge mig den så kan man köpa den här :)

Nu ska jag kolla på Stina och Annes fina halva pepparkakshus, och ikväll kommer några av mina underbara vänner vara här och mysa med mig :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback