Flying over you all

Kröp ner brevid Stinis i morse, hon hade så kallt i sitt rum så jag kröp så tätt intill henne som jag kunde haha. Sedan när vi gick upp har vi bara förslappat oss framför teven, sett på en massa filmer och pratat en hel del. Blir nog bara Stina jag får se i dag för mamma kommer snart och hämtar mig, med sin bil faktiskt. Den blev lagad i dag, så är glad för hennes skull :) Ska måla och mysa i kväll bara. Nu känns det som att vi lanar, alltså Stinis och jag haha, jag kunde bara inte lämna min dator hemma i morse. Och Stina har en ny som hon leker febrilt med.

Vill att det ska vara fredag nu nu nu nu.. AAAH!



Denna bild är ifrån förra nyår, mysig middag hemma hos oss med små presenter till alla. Sen en fest på norrstrand, fast där blev vi utslängda haha. Sen var vi hos en kille ifrån Sunnemo som vi hittade på festen.. Sen en massa bravader. Undrans vad det blir i år :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback