GrrrrBrrrr

Nu har morfar och Maywor gått, och vem är mättast? Jo det är nog jag.. Är faktiskt redan lite trött på att vara såhär mätt. Fick en twist påse av morfar också som jag bara inte kan spara (fast det gör jag nog). Men bättre att äta upp sig kanske haha. När jag gick och handlade åt mamma förut så såg jag min stora kärlek som jag hade under hela högstadiet haha, var lite jobbigt. Jag är ju inte direkt samma person som jag var då.. jaaja. Var lite trevligt ändå. Blev ju aldrig något med det ändå. Pratar med Stina nu, funderar på att ta morgon bussen i morgon och åka till Emma och bli klippt och träffa mina flickor. Blir väldans tidigt men mamma har ju ingen bil. Hmmmmmm... Mjaaaa...

Har en sån överskotts energi gaaah! Ska sätta på mig varma kläder och gå ut i Hagfors kylan sen tror jag...

Öppnade precis ett paket ifrån mammas kille, två ciggpaket haha tack så jätte mycket. Klarar jag mig fram till nyår förhoppningsvis för efter nyår så ska jag inte röka en enda cigg på flera månader, helst aldrig mer :)

Nej snöööööskorna ska på tjoheeeej!

Sara jag bjöd Keri på middag på annandagen nu, så att du vet :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback