Hide behind the happiness

Nu äre så att jag inte kan sova och då gör jag fjortis frågor i hopp om att bli trötter.

Om du skulle vinna många miljoner på lotto, vad skulle du köpa?

Hm jag skulle nog ta med mig ett gäng vänner på en riktigt lyxig partyresa, köpa massa materiellt, köpa en lägenhet och skänka bort lite till moder och fader.

Har någon någonsin kallat dig lat?

Ja det skulle jag nog vilja påstå

Vilken svordom använder du mest?

Jävlar tror jag

Tittade du på tecknat när du var liten?

Nej jag kollade bara på Saltkråkan och Lotta

Hur många syskon har du?

One

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?

Skulle vilja ha tatueringar överallt

Vad är det för väder just nu?

Vitt vitt vitt

Vad åt du till middag senast?

Varmakoppen och lite tortellini

Kan du vissla?

Trodde jag kunde det men Sara påstår att jag inte kan det

Vilken film kan du alla replikerna till?

Sweet home alabama

Hur många stolar står kring ditt köksbord?

4 st

Har du en stationär dator eller en bärbar?

Bäris

Vilket är ditt favoritämne i skolan?

Svenska och de estetiska

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?

Kan inte bara någon skjuta mig?
Får du dåligt samvete efter du ätit kött?

Just precis just nu vill jag ha älgkött. Fast jo ibland.

Om du var född av motsatt kön, vad skulle du vilja heta?

Romeo

Har du åkt moped någon gång?

Jaa

Vad lyssnar du på nu?

Älskade lilla Lasse


Nu blev jag faktiskt trött så natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback