Hösten 08/ Våren 09

Sitter i skolan och väntar på att få börja med svenskan men det är dock nån timme tills dess.

Minns tillbaka till den sjukt roliga hösten 08/våren 09


När jag ser detta kort tänker jag på de härliga förfesterna hemma hos Biffen och de roliga efterfesterna hemma hos Putte. Saknar det! Vid nyår kom också Oscar och Oskar in i våra liv, många roliga efterfester med dem. Men nu bor de dock inte i Karlstad längre.


Detta kort är vi hemma hos Davids, minns inte riktigt vad vi gjorde den natten, men jag minns att jag kände mig vältränad. Saknar det med haha! Jag umgicks väldigt mycket med Emma, hennes kille och hans kompisar vid denna tid.


Denna bild kan egentligen sammanfatta hela vinter. Fy fan va roligt jag och Sara hade det när vi intervjua killar, skapade kontakter och tvingade stackars boys att stå i modeposé. Var vid denna tid som det är nu ungefär tror jag.. Mycket Sunes jul.


Denna kväll hade jag bihålsinflammation och däckade rätt fort men jag minns att jag hade riktigt jävla roligt. Åkte en massa bil och sjöng falskt till Krunegård gjorde vi också.


De bästa tjejerna en kväll full av äventyr, minns att vi sjöng till da mööb.


Detta var en av de roligaste kvällarna hösten 08 om jag inte minns fel, Stina tappade ett stearinljus på sina nya jeans och så piffade Sara till dem. Efter tror jag vi åkte till Biffen.


Åhh vill tillbaka till det nu nu nu.


Den underbara våren, med kubbspel, såpbubblor och en massa fest. Helt underbart! Saknar Micke 13!


Sommaren 09 är värd att skrivas om, detta är efter peace and love och vi är alldeles fria ifrån alla problem. Rixfm festivalen hölls i stan och vi drack öl nere vid älven. Jag fick passa en hund åt en farbror. Älsklings lillebror var med. Malin hade druckigt alldeles för mycket. Missade festivalen. Vi var vid promen hela natten och låg i gräset och drack glömskevin, filosoferade och pussades. Åh gud va jag vill ha sommaren tillbaka.

2010 är snart här och jag ser fram emot en magisk vår och sommar!

Måste bara göra denna vinter underbar också,
alla tårar ska bort bort nu nu nu :)

Kommentarer
elin säger:

det är mysigt att titta tillbaka :)

2009-12-07 | 19:13:33
Bloggadress: http://strandan.blogg.se/
Anonym säger:

Saknar det som bara tusan! Men vi får se till att vända våran party tur efter nyår! På ny år smäller det och det kommer bara bli roligare och roligar gumman!<3

2009-12-07 | 21:04:36
Din K säger:

Saknar det som bara tusan! Men vi får se till att vända våran party tur efter nyår! På ny år smäller det och det kommer bara bli roligare och roligar gumman!<3

2009-12-07 | 21:05:21
Bloggadress: http://kerii.blogg.se/
Sofie säger:

Elin: Ja det är det verkligen :)

Min K: Som fan att vi ska göra, kommer bli awesome gumman ;)

2009-12-07 | 21:42:37
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback