I just wish you knew how much

Jag gör hela tiden så fel emot mig själv
Men min kropp tycks inte vilja inse det
Kroppen gör inte det som hjärnan säger till mig
Utan kroppen gör bara fel hela tiden
När kroppen gör dessa fel tycks hjärnan tycka att det är okej
Men i efterhand så gör det så jävla ont i kroppen
Det värker, svider. Ja det gör så jävla ont..




Sofie glöm inte att ta med mönsterpapper hem ifrån skolan i morgon!
I morgon blir det hagfors. Saknar Olivia så innerligt, på lördag får jag återse henne. Ska plugga, äta, mysa, tvätta och gå långa promenader denna helg. Kommer bli ljuvligt. Emma jag är på med att börja på friskis och svettis efter jul, behöver det. Och så får jag ju träffa dig oftare :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback