I try I try I try

Har precis kommit hem ifrån ica maxi med mamma, vi har varit på föräldramöte.. Köpte en massa mat till lillajulafton som äger rum på lördag här med mina barndomsvänner. Köpte även lite annat behövligt (mamma köpte). Nu sitter jag i min säng och funderar på att bada och läsa lite, varva ner lite. I morgon är det skolan till halv 12 sen lite stan med Sara. Kvällen känns lite oklar, tempel var ett alternativ men nu verkar det vara nerlagt, nån blueskväll.. men vette fan. Score är redan uteslutet. Vi får helt enkelt hitta någon röjjig hemmafest, för sådant gillar jag bäst ;) Jag har beställt ett handsmycke av min kära vän Olivia också, hoppas jag får det på lördag för det är så satans fint!

Nu ringde Emelie B här också, frågar vart festen är ikväll typ. Skulle jag veta det eller ;)? haha.



Sara skissade av oss två i dag lite snabbt och jag tycker hon är så nedrans duktig min Sara. En snabbskiss liksom! Älskar dig!

Kommentarer
Anonym säger:

haha självklart måste man fråga dej ju ^^ du är ju nr one som party girl ;)

2009-12-19 | 20:48:59
Sofie säger:

Haha självklart ;)

2009-12-19 | 22:11:56
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback