Jag går inte isär när jag går med dig



Denna morgon väcker mig mamma också, hon hade fått sovit lite i soffan för att jag hade tydligen blivit jätte arg när hon hade tänt lampan tidigt i morse. Jag hade grymtat någonting (inget som jag minns) haha. Men ja nu är jag vaken i alla fall. Har drömt om mitt hår i natt, jag ska enligt min vägledare i drömmen raka av lite av mitt hår och få långt hår. Hur ska detta fixas? En förändring ska det bli i början av februari i alla fall. Mitt nittonde år ska bli en förändring av en massa så varför inte börja med håret ;) Något liknande som hon på bilden däruppe har ska jag försöka fixa tror jag. Nej nu ska jag ska duscha!
Ha en braig dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback