Likgiltighet

Varit hos mormor nästan hela dagen, jag små åt hela tiden så när vi väl skulle äta var jag inte så hungrig. Men gott var det. Fick fina saker ifrån mormor, tack :) Blev väldigt trött och lite små deppig. Vet inte varför jag blir så. Men försökte hålla humöret uppe. Längtar redan till karlstad, vet inte vad det finns som jag saknar där dock. Men på fredag får jag återse mitt karlstad i alla fall. I morgon kommer morfar, middag och mys. Ska tvinga mamma att göra knäck.. På tisdag och onsdag har jag inga planer. Men blir nog lek med Olivia, Angelica och Stina någon dag förhoppningsvis :)

I can't. I can't i can't i can't.
I can't do this anymore. Its going to kill me. I just can't.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback