Maby it's just me

Har precis vaknat och mamma har serverat mig smörgås med julskinka och oboy, har det rätt så härligt just nu ;) Förutom att mamma vill se på skidskytte och det är väldans trist. Drömde en hel del sjuka grejer i natt, en var att jag vaknade upp och upptäckte att jag hade 6 nya tatueringar på väldigt udda ställen. Hade en sån panik att jag vaknade haha. Nej nu ska jag göra i ordning moi. Puss!



Dessa brickor ska min mormor och moder få i dag, har gjort mönstrena själv i Illustrator :)



Didn't you want to hear
the sound of all the places we could go
Do you fear
the expressions on the faces we don't know
It's a cold hard road when you wake up
and I don't think that I
Have the strength to let you go


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback