Min lever hatar mig

Hejsan! Stina ligger i soffan och snarkar högt som en häst, jag ligger i min säng med mitt fluffiga täcke och myser. Väldigt mysig utgång i går med Sara och Stina. Det var sjukt halt ute igår och i dag har jag många blåmärken på kroppen om man säger så. Fast ett är speciellt stort, ett på låret. Det ser ut som ett skoavtryck ungefär. Ja men i alla fall, Sara kom hit till oss vid åtta igår. Dock låg vi och sov då så hon fick peppa till oss. Åkte in till stan vid halv 12 och åt pizza på alpina, sen gick vi till coffeehouse by george och drack öl. Sen var vi väldans länge på bk och pratade med en massa folk. Var mest oldies ute igår, skit kul att diskutera med äldre människor om hur de får sina förhållande att fungera haha, Stina hade tusen frågor till polisen. Tyckte dock inte att hon fick så många bra svar. Sen åkte Sara hem. Jag och Stina frös ihjäl så vi gick in och pratade med gubben på torgkiosken. Han bjöd på godis. Sen åkte vi till norrstrand för att joina Sara för hon var inge trött utan speedad. Vi gick på efterfest, en väldans lång sådan. Halv 7 tror jag vi gick och la oss. Var så himla kul också för hela kvällen trodde jag att några av killarna var homosexuella, så tillslut var jag tvungen att fråga. De såg ju ut som värsta söta paren haha. Jaja nej nu ska jag sova och i morgon blir det shoppning och sjukhus. Puss!



Fick denna söta fickspegel av Keri i julklapp :) Fick även ett doftljus som luktar lakrits! Tack gumman :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback