Night Time Is The Right Time

Gick en promenad med mami förut, satte på mig typ alla varma tröjor och jackor som hon hade kändes det som, men jag glömde bort benen. Kallt som attan. Råkade köpa med mig en tavelduk och akrylfärger så kvällen har ägnats åt att skissa på tavlan innan jag ska kleta färg på den. Blir en liten suprise för Sara :). Mamma ska skaffa penslar till mig i morgon så i morgon åker förhoppningsvis lite färg på den. Känner mig sjukt kreativ och driven just nu, vill göra saker hela tiden aaaaaaaah så känner jag. Ställa mig på ett berg (sten) och skrika. Har också gjort fotbad och duschat as länge. Smörjt in mig på hela kroppen och sprutat något väldoftande på fötterna, härligt! I morgon bitti åker jag med mamma och Britt-Marie till Sunnemo och så ska jag krypa ner brevid Stina och sova en stund. Sen träffa de andra flickorna :) Mamma förtäljade för mig förut att mormor har fixat en som ska intervjua mig ifrån vf om mitt projektarbete när det är klart, blev faktiskt sjukt pepp på att bli klar nu. Och Sara har fått utställningslokal i stan i dag, glad för hennes skull :D.

Kom på att jag skulle velat ha med mig en massa mer tvätt hem till mamma, skit också. Får kanske försöka få en tvättid till veckan. Nej nu ska jag skissa vidare på tavlan och försöka bli trött :) Puss!



Vi är dom som kan dansa när det kränger för hårt
Vi är ängsliga höns inför sånt som är svårt
Vi är dom som vill härja som vinnande hjältar
Vi kan om vi vill men vi kräver support
Vi är lördagens änglar och söndagens knott
Vi är dom som förbannar det gråa i grått
Vi är rastlösa änglar och virvlande dårar
Vi är dansande clowner på ont och gott




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback