Start digging for your soul

Just precis kommit hem ifrån Sunnemo, mamma gav mig alldeles nyss varm oboy och smörgås. Var trevligt hemma hos Olivia med en massa vindrickande tanter och så kom även Stina. Vi tog oss en vända upp till Hagfors för godis inköp, det var en händelserik resa måste jag säga haha. Tvingade mamma alldeles nyss att hon måste köpa mig ett nytt täcke, för jag vill ha ett fluffigt och mjukt täcke hihi. Fick se Olivias balklänning, jätte fin! Och mysa med deras nya kattungar, ååh vill ha. Nu ska jag ladda in alla låtar som jag har laddat hem (olagliga jag) på min nya ipod som är pytte pytte liten, sjukt. Sen se klart på hyrfilmen. Sen nattiii...

sit down, sit on the ground take of your clothes
and start digging for your soul
dig deep, dig deeper
only worms and roots can stop you
from your goal
I´m sick and tired of staring into the wall
I wanna do something pip special and extraordinary
Put your thoughts in a pip car.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback