Sthlm

Ligger äntligen i min älskade säng efter några timmar i Stockholm och en massa timmar på tåg. Känns som en rätt onödig resa egentligen. Besöket på riksdagen var ju inte direkt givande och inte shoppingen heller. Fick i alla fall en tröja med mig hem :) Men hade velat hitta en väska, men icke. Har haft sjukligt ont i magen också, sett gravid ut. Men det var bara lite mysigt. Sara, Ebba och jag diskuterade namn och dyligt haha. Sprang hem kändes det som, när tåget rullade in i karlstad. Träffade Stina lite sen rakt ner i sängen och nu sitter jag här. Tänkte läsa lite ur "sputnik älskling" som jag har fått låna av Saris. Men den ligger i väskan nedanför sängen och det känns allt för jobbigt och kallt att röra sig. Nej fan det orkar jag inte.. I morgon ska jag sova till 10 i alla fall, sen matte, sen lite stan, sen lite annat och sen kanske ankan. Men är inte så pepp på det egentligen, men vill inte vara själv hemma. Fast det skulle nog vara bra för mig, gå en promenad, plugga lite.. Mja jag får se. Åker till mamma i helgen i alla fall. Träffa mamma och Olivia :)

Nej natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback