Think Of Me As The Sea

Stina har precis åkt till Sofia på vinsöndag, jag kände att jag verkligen inte orkade det. Har sett fram emot att gå ut och gå men jag vill inte gå själv denna söndag. Så jag ska lägga mig i badkaret snart med några tända ljus och så ska jag kolla på senaste andra avenyn avsnittet som jag missade förra veckan. Kanske en lite senare promenad sen med Sara..

Vaknade runt 11 hemma hos mamma och så käkade vi frukost och for i väg till Karlstad på lite shopping. Fick mig faktiskt ett nytt fluffigt varmt täcke. Köpte på mig lite mat och hygienartiklar... Varma strumpbyxor fick jag av mami också. Ah och nagellack köpte jag också, ett vinrött/lila typ.

Nej nu ska jag mysa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback