Trying to be good

Jag och Sara planerade mitt födelsedagskalas som ska äga rum om en månad igår natt. Jag ska ha ett riktigt barnkalas, som ska börja klockan 3 på dagen och sluta klockan 5. Fiskdamm, chokladbollar och allt som har med barnkalas att göra. Sen efter klockan 5 så blir det lite mer vuxnare kalas med med ryskaposten, diskolampa och tacos. Sen senare barrunda. Kommer bli mycket roligt tror jag :) hihi. Fick mitt paket genom brevinkastet förut, ringen som jag beställde var awesome och byxorna har jag inte testat än men de var riktigt fina att titta på i alla fall :D Ska snart gå ner och kolla om det finns någon tvättid. Anne vill att jag och Sara blir med till george i kväll och myser, så kanske vi gör det :)

Har tänkt över mina nyårslöften också:

1. Sluta röka!
2. Ta mer ansvar
3. Inte släppa in människor så lätt inpå livet
4. Undvika sådana där engångsgrejer. Som ändå inte leder någonstans
5. Shoppa kläder för de där pengarna som går till ciggen. SKOR!

Borde faktiskt kunna hålla alla, :)


Kommentarer
elin säger:

låter ungefär som mina nyårslöften.. haha :D

2009-12-29 | 15:10:35
Bloggadress: http://strandan.blogg.se/
Sofie säger:

Sluta röka alltså ;) vi får hjälpa varandra haha

2009-12-29 | 15:21:28
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback