Until We Bleed

Kollar på Brottskod försvunnen eller något, är hemma hos mamma och jag har redan börjat inta mat som en galning. Kommer rulla till Karlstad på fredag haha. Mamma tog fram en chokladkartong alldeles precis gaah. Lillajulafton i dag med mina tjejer var mysigt, jag och Stina var bakis flummiga och allmänt dryga. Men vi åt mat och kollade på Shrek och lite på Happyfeet. Ingen av oss orkade gör något annat än att sitta i soffan. I går var vi på Woolpack, minns inte riktigt vad vi gjorde där haha, Anne Stina och jag minns nästan ingenting ifrån i går. Glömskevinet stod verkligen för sitt namn igår. I morgon ska vi åka till mormor på julmat, firar med släkten i morgon istället för på torsdag. Nu ska jag krama på mamma i soffan och sedan sova.. Puss på er!



Fick handsmycket av Olivia i dag, loves it! Min pyjamas är dock inte så snygg, men mysig :)


Kommentarer
elin säger:

vart kommer hand smycket ifrån?:)

2009-12-20 | 15:39:24
Bloggadress: http://strandan.blogg.se/
Sofie säger:

Olivia en vän till mig har gjort det :)

2009-12-20 | 20:26:20
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback