Who Do You Think You Are?

Har precis kommit in till mamma, vi var på en liten promenad i Hagfors och så hyrde vi film. Än så länge har vi käkat god mat och gråtit lite som vanligt. Måste få ett slut på det, men allt gör bara så jävla ont. Ont som fan. Nu ska vi se på film, mamma kommer säkerligen somna i soffan så den andra filmen får jag nog se själv.

KAN DET INTE SLUTA GÖRA SÅ JÄVLA ONT? Kan jag inte få vara 30 år och ha en egen familj och vara världens mest lyckligt lottade människa. Vill vara glad, jag vill verkligen det. Men ja än så länge är ingenting omöjligt.. Jag har i alla fall världens mest underbaraste vänner. Älskar er så fruktansvärt.

Kommentarer
elin säger:

inte alltid lätt det där! om det är nått så finns jag vettu :) prata över en fika om det nu är så hehe

2009-12-04 | 23:13:59
Bloggadress: http://strandan.blogg.se/
Sofie säger:

Nej det är ju inte det :( Tack Elin :)

2009-12-05 | 00:03:34
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback