You fall hard I fall harder

Galen vinboxkväll igår blev det, slagsmål och alldeles för många glas vin. Vi var hemma hos Sofia på viken sen tog vi bussen hem till Anne på kroppkärr. Kom hem runt ett i dag, duschade och gick och la mig. Sen följde jag med Stina in till stan för att handla mat och försöka hitta någonting bärbart till Stina. Blev att vi köpte ett varsitt läppglans och ansiktsmasker i stället. Köpte också en massa mat. Jag har haft cravings på kräftstjärtar hela dan men självklart var de slut. Men hittade nån vakumförpackad sak, säkert skit äckliga. Ska äta dem i morgon med saffransoppa och fetaost. Längtar redan haha. Emma blev med hem ifrån stan och så förtärde vi pyttipanna och glass. Kollade på vår älskade film 6 points. Undrar hur många gånger vi sett den? haha. I morgon var det tänkt att vi skulle vara hos Mirjam på rud. Men Olivia ville att vi skulle gå på nyårsfesten i folketshus i Sunnemo. Vi kom på att det kanske skulle vara skönare att ha någonstans att vara på hela kvällen, kunna ha pumps och ja dansa som galningar. Så förfest hemma hos Olivia i morgon och massa mys. Stina ska dock inte bli med den tanten :( Försöker tjata på Sara, hoppas hon blir med i alla fall. Nej nu ska jag sova, hoppas ni får ett bra nyår med massa raketer och skumpa :) Puss!

Expect the best,
be prepared for the worst,
fuck what others think
and do your own thing



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback