Yves Saint Laurent

Benen värker och täcket värmer. Ligger i sängen med mitt täcke alleles nyduschad och insmörjd med jordgubbs lotion. Tänkte skriva klart min uppsats om Yves Saint Laurent, men det tar i lite. Fast bara lite. Är inte mycket kvar fram till jul nu och skulle gärna vilja bli klar med allting. Vore awesome det. Var på en väldans lång promenix med Sara förut och vi pratade om ditten och datten. Hämtade hem Saras cykel ifrån mig, den här stått här på färjestad i över 4 månader nu haha. Det var en rolig kväll. Denna dagen är en minnas tillbaka dag, mysigt. I dag peppade jag upp Sara och Keri på Köpenhamn över nyår och ja tror faktiskt att det blir av nu. Pank kommer jag verkligen att bli men det är så värt det.


De blåa populära shotsen


Walking to the metro


När Keri och jag följde med militären till slottet mitt i natten.
Vart var Sara? Haha



Nej fan jag måste till Köpenhamn!

Nej nu ska jag skriva uppsats sen sova <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback